vintertäcke

nytt täcke till pållen för 800:- från börjes-tingsryd :) 300g fyllning i både hals och täcke. ska dock se om det går att byta ut spännena så jag får karbinhakar ist, är så fruktansvärt drygt att spänna alla hålen varje gång !
beställde även damasker fram, sånna som går runt hela benet och ner under kotan men fyra kardborreband och lite pälsglans för hans långa snygga lugg och tjocka svans :)

har redan två vintertäcken, men kan ana att de bara har 150/200g fyllning. OCH ni ska se hans hals (där han inte har ngt täcke), där har han så himla tjock päls att jag ser knappt min hand om jag lägger den mot medans pälsen på ryggen åså är kort och fin. pälsen på magen och benen är rätt lång den med :) det jag ville komma till är att om jag inte skulle ha täcke på honom skulle jag ha en björn om vintrarna ;O haha.

era kommentarer


MalinKalin skrev:

Snyggt täcke :)

2010-11-28 | 21:05:26
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0