en onsdag

nu är det idol, det är ju audition:sen som är roligast ;D sen kommer jag knappast ha tid att följa några program alls, då blir det häst eller ngt annat om kvällarna så jag passar på den här veckan :)
har köpt hem varsina panpizzor som jag och anton ska mumsa på då han trillar hem från shamn. tröök att han har såna jobbiga arbetstider, vissa dagar börjar han tio och slutar halv åtta. vad hinner man med att göra då både före och efter ? :S sällan han börjar sju och slutar före fem iaf.

jag och mickis gick en rask promenad efter elljusspåret ovanför bäckvägen på ren och det var ju hemskt jobbigt att kånka barnvagnen upp och ner för alla backar ! imorrn blir det samma vända fast åt andrahållet så hoppas jag på att jag kommer igång med promenaderna nu så jag kan börja småjobba senare i höst. perfeeekt väder för mej nu, min astma älskar dessa mysiga höstmorgnar/kvällar och dagarna med för den delen ;D finns en del vägar att välja på här ute, har tröttnat på vägarna åt söderhamnshållet nu så blir stadenhållet ett tag framöver :)

drog med mej hovis så han fick värka och sko på llen min ikväll, och min häst är ju lite av en mkt spec. häst :) han reste sej, eller hoppade rättare sagt ett par ggr och gjorde en reva i hovis ben. men så farligt blev det inte, men peril va lite galen ikväll kan man säga ;P imorrn blire inge rida heller, två dagar ståendes har han inte dött av förr. blir fida fredag och i helgen ist :)

era kommentarer


Madelene & Vincent skrev:

haha, ja visst var det gröt jag menade! :p

vad skönt för er! :D

2010-09-08 | 21:24:05
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
MalinKalin skrev:

Haha ja jag kollar oftast bara på uttagningarna och sen kanske finalen på Idol men uttagningarna är roligast :P

2010-09-08 | 21:58:28
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0