less åter less

här sitter jag i soffan och tycker synd om mej sj. min chef ringde idag och sa upp mej. trist, som bara fan !  jag blir bara så jäkla frustrerad då jag förstår varför de gör som de gör. jag säger att jag ska ha barn+jag är hemma med barnet+jag kommer tillbaka för att jobba lite för att sedan gå hem och vara med barnet igen=de passar på att säga upp mej efter en veckas jobb eftersom jag är ung tjej och dessutom mamma. vissa chefer för vissa lastbilsföretag har ngt emot oss tjejer. tycker det är väldigt dålig stil, eftersom de erbjudit unga pojkar som jobbat betydligt kortare än mej annat jobb på deras andra företag.. jag vill inte prata mer, hejdå.

era kommentarer


Cissi skrev:

Ska vi följa varandra med bloglovin? :)

2010-09-27 | 18:23:26
bloggadress/url: http://cviklund.blogg.se/
Sa skrev:

2010-09-27 | 19:13:29
Sandra skrev:

gud så tråkigt! Å sååå dålig stil!! Man är ju redan utsatt som småbarns förälder, och har man jobb innan man blir gravid så ska det ju vara en självklarhet att få behålla jobbet sen! En sån där grej borde du ju kunna dra längre...

2010-09-27 | 19:16:39
Annika skrev:

men näe vilka idioter ! gud va irriterad jag blir.

Du har erfarenhet av detta jobb, du har jobbat där länge.

DU SKA VARA KVAR DÄR ! bättre att ha dig kvar än nå snorungar som inte kan ett skit.



usch blir så upprörd. du älskar ju ditt jobb ! <3

2010-09-27 | 19:58:08
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Linda skrev:

Men fy fan gumman!! Tråkigt som fan!!

2010-09-27 | 20:36:46
bloggadress/url: http://lillalinusen.blogspot.se
Sara skrev:

Känner igen mig! Jag är den enda tjejen i Norrland som jobbar som glasmästare. Och jag är arbetslös igen.

Det värsta är att trots att jag är utbildad och har erfarenhet så anställer chefen hellre en kompis!!!

Förstår att det är jobbigt för dig.

Om det är så att dom sparkar dig bara för att du är mamma så borde du anmäla dom. För det är konstigt det där..i dagens Sverige är pappor ibland hemma lika mkt. Men får dom sparken?! Skulle inte tro det!

2010-09-28 | 09:29:45
Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma skrev:

får dom verkligen göra så? :( Tråkigt iaf! Men du ska se att det löser sig :)

2010-09-28 | 10:26:10
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Madelene & Vincent skrev:

Är du inte med i facket?

Det är bara att anmäla dom, man får inte erbjuda människor som arbetat kortare tjänster, då åker man dit rejält som arbetsledare!

2010-09-28 | 12:33:24
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Malin skrev:

men fy fan va tråkigt..:( hoppas de löser sig! men du är ju duktig på å köra så dom kommer säkert ge bra referenser så du får nog ett annat bra jobb, kanske bättre till och med de vet man ju inte..:)

2010-09-28 | 15:32:04
bloggadress/url: http://jonssonmalin.blogspot.com
Helen skrev:

men vad jobbigt, hur länge har du varit anställd då, de kan ju inte säga upp dej om de kommit in fler personer efter dej. krama om

2010-09-28 | 21:13:11
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0