nöjd som det är

ja, det är precis vad jag är det. nöjd med livet som mamma, sambo, hästägare, heltidsarbetare och biltokig ! det är rätt konstigt att man får tiden att räcka till, min mamma brukar säga "du måste ta det lugnare". det kanske är så, men jag får ta det lugnt och njuta utan jobbet då jag är pensionär ist. med (förhoppningsvis) en del pengar, söta barnbarn, fin man, häst och snygga bilar ! så jag har inget emot att bli äldre och sluta jobba, även om jag nu älskar mitt jobb :)

mitt liv just nu är väl rätt fullbokat och till detta hör att jag börjar jobba på måndag. börjar köra "bruden", min fina vita flis scania. jobbar shift, vilket INTE står längst upp på önskelistan just nu men sånt är livet. kommer inte bli mkt gos med min lilltjej under dagveckorna, just därför det inte är så önskat med shift :/

nu idol sen träffa lina en sväng :)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0