jagad av polis

jorå så att, det blev jag och mr skinnväst ikväll. hur dom nu får ihop det, ser han ut som en skinnväst? nej!
hade vart och hälsat på min bambi i shamn och påväg hem blir vi förföljda av securitas, jaha? varför åker dom efter oss? åker efter en bit upp nära som fan, på med helljus och bländar mej. för att sen hamna långt bak om fan :o då vi passerat glössbo kommer en volvo upp bakom och jag säger "det är en ny volvo, säkert snuten". åker bakom oss en bit sen ut på fel sida en stund, sen in bakom igen. seeen, på med blåljus och vi stannar. en kille kommer fram och säger typ "jaha, har du bråttom eller?" hade då åkt 90 på 90 så frågar varför han tycker det var så bråttom. sen tar han körkortet av oss båda och så kommer en till snutbil från bollnäs. en tjej fram och lyser genom bilen sen öppnar hon hans dörr och frågar om vi vart i shamn på bus.. nja bus åh bus, hemma hos en kompis. "jaha för man har nämligen sett den här bilen på lite konstiga ställen, därför vi stoppar er.." :S
där satt vi som frågetecken och får förklara vem vi vart med och vart. sen säger hon "ja det är nog inte den här bilen. han som brukar köra en sån här bil har inge körkort och tycker om att sno saker. så därför vi stoppar er och är två polisbilar här, för securitas trodde det var han" jahaja, där fick man vara en tattare för en stund innan de släppte oss vidare :P nu kommer jag somna fint, gonatt!

era kommentarer


★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

HAHAHAAHAHAHAAHAHAHAH men kissemiss då! <3<3<3 Du skulle ha ringt mig, jag skulle ha satt dom på plats ;)

2012-01-05 | 21:12:33
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0