lördag

vart en mysig kväll tsm med ante i linas stuga igår, hahahhaha vad vi garvade ;D lina hade vart på kryssning men kom hem efter ett tag hon å ;D HEHHEHE :) avslutade kvällen på max ;O blev rätt lugnt annars men med ante har man alltid kul :D

nu sitter jag här i min soffa som för övrigt håller på att braka loss, men idag äntligen ska jag åka och kolla på en ny ! kommer sakna min gravidgrop :.( HAHAHAHAH
mikaela vaknade vid sju och jag som redan va vaken klev upp, är ju ändå min dag (anton har sovmorgon lördagar och jag söndagar ;)) och vi la oss samtidigt igår anton och jag så då tyckte jag att jag kunde pallra mej upp :) haft en mysmorgon med tv och lek tsm med dotra som nu LIGGER UTE I KYLAN och sover :P

era kommentarer


helen skrev:

Lea tackar, kan bara hålla med om mickis. Gud vilka vackra ögon hon har, de riktigt strålar. Men du har väl bruna ögon? Är de anton som har så blåa, trodde de fick bruna om mamma har det då de brukar dominera. Kram

2011-02-12 | 10:03:13
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
helen skrev:

men oj, att din mamma och några till syskon fick bruna ögon trots att mormor och morfar hade blåa både två. De måste ha blivit otroligt förvånad. haha.

Jag har hört att om mamman har brun och pappan har blå så blir barnets ögonfärg brun eftersom det är en dominerande färg och särskilt om mamman har det. För mig att min biologilärare sa det på granberg. Fy honom!

haha. kram

2011-02-12 | 15:07:33
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
helen skrev:

okej, haha hursomhelst är hon fantastiskt fin :) Så gulligt att hon fått två tänder också, längtar tills Leas små vill dyka upp :) hihi

2011-02-12 | 20:01:05
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0