påkostad månad ;O

vart på stan i ngn timme, skulle ner för att köpa nya hårprodukter där min kusin jobbar eftersom mina snart är slut här hemma och beställa klipptid. då visade det sej att hon kunde klippa direkt, hon hade en lucka på typ tjugo min till nästa kund :) och jag som inte är så superkräsen (klipper ju mej sj i vanliga fall ;)) tackade ju inte nej, blev rätt bra tror jag ;D har inte kikat så nära än, HEHHEHE. så nu har jag en tid för färgning om ett par veckor ist, då blir det en mörkare toning eftersom jag nu ska sluta blondera mitt hår som blonderats i stort sett sen jag var fjorton ;S börjar slitas rejält, så vi ska försöka hitta en lite mörkare blond färg som jag trivs med :)

köpte även lite nya leksaker åt mickis (bara fjantsaker som låter typ :)) och en till pusselbok åt antons systers treåring, hon fick en pippi pusselbok av oss i söndags då vi firade henne och nu ska hon få en likadan fast emil eftersom hon gillar dom så mkt :b

har även beställt servicetid åt min bil, kommer sluta som en dyyyyyyr månad känner jag ;D ska också börja lägga undan pengar (utöka budjeten) för nya vinterdäck till nästa år !
nä nu ska jag stänga ner här, hoppa in i bilen och rulla mot pållen. fixa stallet, för blir inte ngn ridning i den här kyliga brisen ;s PUSS :*

era kommentarer


Maria skrev:

Hallå där igen=) Okej, härligt! Och barn och allt det vill jag verkligen med ha snart=) Jag är 21 och jobbar på en restaurang eller snarare ett värdshus i Norrköping. Vad jobbar du med då? Eftersom du jobbar kväll/natt? Jag är så glad att jag är ledig nu i helgen och slipper det här dåliga vädret. Så otäckt med snön och att det blåser usch!!



Jag hittade din blogg på blogg.se. Om man kolla näsan längst upp på sidan kan man se bloggar som nydligen blev uppdaterad. Där satt jag och kollade och hittade din blogg=)

Jag tycker det är så tråkigt att kolla på de bloggarna ALLA andra kollar på och jag känner att de som skriver för sig själva och inte för hela svenska folket är mera äkta och skriver mera intressanta saker=) Därför gillar jag din blogg=)



Händer i helgen för något roligt då??

2011-02-11 | 16:00:20
bloggadress/url: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Maria skrev:

Just ja det läste jag på din blogg=P Min sambo håller på att ta lastbilskörkort och har just nu praktik! Även min bror kör tankbil=) Så lastbilar får man höra mycket om=) Vad kör du i din lastbil då??



Kan tänka mig att det inte är kul att köra i detta väder, jag hatar att veta att bror eller sambon är ute och far när det är sånt väder:S



Åå va roligt, hoppas du får det kul=) Och mår bra i morrn:P Vart är det du bor?? I för stad och så?



Okej, då kanske inte min blogg är den bästa, handlar inte så mycket om bilar men brukar lägga upp lite vardagliga saker i allafall och bilder. Men du behöver ju inte läsa den heller.. Kul att snacka lite så här med=)



Ne fy hatar när man loggar in om man har en kommentar där det bara står om en tävling eller att man ska rösta på någon..



Jag ska bara ta det lugnt, har tagit ett varmt bad med en bra bok och nu väntar jag på sambon ska komma hem så ska vi äta hamburgare och sen blir det att sova=) hehe bra fredagkväll va=P

2011-02-11 | 19:38:22
bloggadress/url: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Maria skrev:

Det har du rätt i:) Jag har några kompisar som bor i Norge och det är ju jätte bra att de bloggar så man vet vad de ha för sig där borta=)



Oj, du har kört mycket du=) Jo jag såg din bil och den var fin:) är det din privata eller måste du dela med dig med någon annan??

Min sambo vill köra timmerbil så får se om de behövs folk där=)



Okej:) Härligt=) vi bor i en 2 :a=)



När ska du ut då? Kl börjar ju ticka iväg=P

2011-02-11 | 19:54:44
bloggadress/url: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/
Caroline skrev:

Skönt att de är bra, fast ni får använda salvor & så. Nä han blir inge bättre, han vaknar blodig i ansiktet nästan varenda dag :(. Vi kan inte ens gå in på Ica om dom har lagat färdig mat där som de är ägg i för då kliar han sönder sej :/

2011-02-12 | 09:58:13
bloggadress/url: http://tinosmamma.blogg.se/
Maria skrev:

Haha okej, ne han har sagt det nu men än så länge har han ju inte körkortet. Men just nu har han praktik på servera och jag hoppas han får jobb där:) Skulle vara skönt och bra=)



Okej, va härligt! Det är roligare än att gå ut och trängas med massa annat folk=P

2011-02-12 | 10:10:29
bloggadress/url: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0