pencilin och helg, äntligen !

jobbat klart för den här veckan och tyck lite synd om mej då :.( strulade igår, -27 var lite för kallt åt bruden som valde att öppna sidan då jag lastade så jag nästan inte höll på ta mej därifrån. men det gick och jag kom ju hem före fem iaf :) HEHHEHE.

känns som om jag har ont i huvudet nu också, sovit för lite kanske.. ska slå kull mej bara jag skrivit av mej och vila medan lillskiten sover :) och appropå henne var vi till sjkukan i förrgår, fick pencilin mot hennes hudinfektion så nu hoppas jag hon ska bli bättre. hon skrämde livet ur mej i tisdags då jag tog upp henne ur vagnen och det var alldeles blött runt halsen, jag trodde hon svettades. meen ne ! hon var alldeles skinnflådd där och bakom öronen, det rann ut som var och det luktade ruttet lik av hela människan :( men nu ska det väl hålla på att ordna upp sej antar jag. OCH nu ni står flickan utan att hålla i sej, kulkul synd bara att jag blir äldre lika fort som hon växer så det knakar. INTE OKEY !

ska gåtta mej i att jag har helg nu ! och ikväll blir det nog förmodligen en ridtur i mörkter, inviga nya pannlampan :) hoppas på lite varmare grader. handla kläder åt mikaela behövs också, ngn sov vill med till gävle ? ;b PUSS!



era kommentarer


Sara skrev:

Jo vi jar längta hem båda två! Vi har redan hittat huset vi vill ha, nu hoppas vi bara på att vi får köpa det när det blir dags att flytta upp. Vi satsar dock på en helrenovering av HELA huset så vi blir kvar här nere ett bra tag till innan vi kan flytta in. Men inte mer än 1.5år hoppas jag :)

2011-01-14 | 19:07:23
bloggadress/url: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Sara skrev:

Jar? Varför smög det sig in mitt i meningen, konstigt :)

2011-01-14 | 19:08:06
Madelene skrev:

Men stackars liten! :( Vad är det för envis hudinfektion hon fått?!



Ja men eller hur, det misstaget tänker inte jag göra! Så det läre nog dröja något år innan mitt drömhus dyker upp :p

2011-01-14 | 21:36:17
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Therese skrev:

Men där ser jag att Mickis också har den gröna :D



Hoppas hon är bättre i huden nu, stackars liten!

2011-01-17 | 19:21:17
bloggadress/url: http://thogstrom.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0