ove sundberg

det är med stolthet jag det ;)
och på tal om nå helt annat vare fest i det så kallade glössbo city igår, myys. sov hos tifa så vi har väl mer eller mindre legat i sängen halva dagen och bara sett allmänt fula ut ;) vaknar av att hon rusar upp och till svar på min fråga om hon vaknat till liv nu fick jag -"pullerna är igång" ;) där ute kacklade dom på som fan, katterna jamade och foxy blev skitglad då ngn äntligen rörde på sej i huset :b jaa, nu dröjer det ett tag innan det blir alkohol igen och jag går på min sista jobbvecka för sommaren imorrn. fyfan vad skönt men fyfan vad jag kommer få abstinens av att bara vara hemma :S men tio veckor ska jag försöka härda ut utan min grip ;(
m sett solsidan nyss och nu ska jag fortsätta kolla tv innan sängen börjar ropa på mej ;)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0