ÄLSKADE HJÄRTA ;DDDDDDD

gled genom gävle med lastbilen tidare ikväll och det regnade, var ruskigt kallt och blåste. precis sån känsla hade jag då jag kikade ut genom fönstret från rummet på bb kvällen den 16 aprill förra året efter att mickis kommit ;* kommer så jävla väl ihåg morgonen då hon kom, vi lyssnade på mix och de hade precis börjat med morgonzoo. det hängde regn i luften och blåste kallt, inget vidare bebismysväder direkt :( så ikväll fick jag en sån härlig känsla och ville bara tillbaka, ååh ;D

MEN HON ÅRÅ, tog tre steg alldeles sj tidigare idag :D min lilljänta som annars fegat med ett, högst två stappliga vågade sej på HELA TRE ;P haha, fan så stolt man kan bli över sånt där alltså, som man tyckte var skitmesigt innan man fick barn sj ;)

nä, nu skiter jag i er och tänker krypa under täcket med anton men fantisera att det är jennipher som ligger där och fiser ikapp med mej ist ;) puss på dej babe, saknar dej skitmkt nu :'(












bara för att jag älskar bilden ;) <3333333333333

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0