oppoppa

oppoppa är för er som inte vet gräshoppa och nu har vattkoppor fått heta oppoppa med, jo mickis har dragit på sej de små fina vätskefyllda blåsorna. säkert 20 st redan och de blossade upp igår.. men säger såhär jag, tur hon får de nu så slipper hon sen!
men de kliar inte än, när börjar dom göra det?

era kommentarer


Elly- mamma till Leon skrev:

Usch stackare, men lika bra o få de nu

som sagt. De kommer ju nån gång. Vart är mickis pappa? :)

2012-01-11 | 18:38:04
bloggadress/url: http://gravidnu.blogg.se/
Sara skrev:

När min Ebba hade det för ett år sedan så var hon verkligen helt täckt av koppor, det var groteskt, men det verkade inte bekomma henne det minsta. Det sägs att ju mindre de är desto "lindrigare" är det, behöver inte vara i mängd utan hur påverkade de är. Behöver alltså knappt klia alls :)

2012-01-11 | 22:32:32
bloggadress/url: http://saraengstroem.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0