:)

vart en dalatripp med gripen idag, alltid lika snixigt :p sen hem och hämta en busjänta på dagis så nu väntar en vecka med henne och i helgen kommer min världens bästa emil så då blire grilla åså :) inget mer planerat, brukar inte hända så mkt på midsommar heller åh nu när jag inte har golfen åker jag helst inte traktorn så överdrivet långt ;) ska föresten laga upp skorstenen på den nå tag med, börjar låta jävligt slö nu faktiskt :P
torka ur riktigt, dammsög och tvätta klädseln till den idag :) mickis klättra runt som en apa, tröck på alla knappar och pilla på sterion stup i ett :)


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0