nationaldagen (:

vakna av att mickis slog mej på tutten i morse mh jorå så att mmmmh ... åh igår när jag la henne kom hon upp två ggr, första gången höll hon på skrämma livet ur mej. tyckte jag såg ngt i ögonvrån så kollade dit, då stod hon ju bara där och kolla :O huuuuga ;p andra gången hörde jag dörren så då gick de bra (:
nu sitter jag och väntar på att finast kommer hit med tåget, ska bli skönt att få umgås nån dag och bara tare lugnt (: imorrn blir han med mej på jobbet, undra hur mkt han kommer somna ^^ ser ut att bli fint idag, nationaldag som det är :P kanske man kan ut och hitta på nå på eftermiddan när man vakna till liv igen ;p

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0