ah jorå såatt ...............

asså, tänker på dedär med snygg kropp. om du tycker jag är tönt, ah testa sj och tänk dej in i situationer. bada bland folk, klä dej som du vill osv osv. mmh, är man van att vara smal och ha blivit så som jag är idag så äre inte så kul o_O även om jag inte bryr mej just så mkt, har ju pojkvän som gillar mej ändå ^^ men vafan, menar mer att jag sj ska vara nöjd. de va jag förr, när jag va 18-19 och vägde 62kg till mina 175cm.. då vare ju tighta jeans och linnen varje dag, utan att ens tänka på de. innan jag skulle tränga på mej nå sånt idag.. allra minst en bikinijävel xD neeh, fyfan. man får väl stå ut en stund till. försöka sörpla i sej den där jävla buljonen. skulle man vart till nån dietist (?) kanske? kollat om de är nå med ämnesomsättningen? eftersom jag har så himla lätt att både gå upp och ner. kan ju knappt titta på en chipspåse innan jag gått upp 7kg. inte heller minska på maten innan jag gått ner 20kg. att pendla är ju ingen hitt, vill gå ner sen stanna där. kunna käka pizza och svulla godis ibland utan att gå upp så jävligt direkt! men ah, vissa har ju tur och har sån kropp som varken går upp eller ner. tur ni! sj har jag fuskat med maten en vecka, blir lätt så när man är lyklig. lättare att inte käka så mkt då man mår sämre och de har man ju gjort i sina dagar. men neh, nu jävlar............... wöööps!

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0