poooouss

aaaaoyoooh, haft en mindre bra dag då humöret inte vart på topp. men det ändrar henke, svan och emma lätt på! mina hjärtisar de :O vakna i morse och var arg som fan, fast på vad? tjejer är väl dom åh.... tog telefon och hade fått sms av världens finaste älsklng så då levde man ju på dom resten av morgonen plus att jag har min tjej här :) men på em var energin slut, så ringde min lilla svaoi som fick prata mej på bättre tankar sen ringde emma så nu är hon påväg hit och efter de ringde henke :D nu jävlar är jessikan glad igen :P
sitter med blondering i håret, ser dock ut att bli apfuult men vafan skiter man väl i. har en till förpackning om inte annat, plus silvershampoo och silverinpackning ^^ neeeh hoppa in i duschen innan pemmisen kommer hit ;P

era kommentarer


Clara skrev:

Jag skulle ha ringt ja så jävlar så glad du skulle ha blitt :P

2012-03-28 | 19:14:39
bloggadress/url: http://ragnefjards.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0