tjooobreee!

efter en ashärlig dag ute i solen med min lilla älskling sitter jag nu i soffan, nyduschad och luktar äpple (: mmmhm! tänker parkera kroppen under täcket ikväll, tänka på den fina som jag egentligen inte borde tänka på men men alla gör vi misstag :p han är väl ett eftersom tankar och allt bara är i onödan, kommer aldrig bli vi iaf så olyckligt kär - feta tummen ner! får försöka vara kär i min bil och gripen iat, de har som inget val att stå ut med mej iaf ;) imorrn ska vi kliva upp fem, hon ska på dagis och mannan ska ut och ratta V8 :) puusss!


så jäkla skönt med gräsmatta, där har hon vart hela dagen med både dockvagn
och andra roliga leksaker :) barfota och kortshorts :D <3


var ut på lite promenad på eftermiddan, köpte glass och myste i lekparken (:

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0