såhär efteråt

ah, sitter här i soffan åh känner mej nöjd med livet på nå vis. ett av mina mål som tonåring va att inte låta mej trampas på. att jag som gammal inte skulle sitta åh svära åt alla killar som lekt med en. att inte sitta här åh fundera på hur det skulle vara att ha jobb åh få lön. att inte sitta här åh undra hur det skulle se ut om jag hade barn. att inte sitta här åh undra hur det skulle vara att festa varje helg. ja, att inte sitta här åh ångra nåt, eller ångra att jag inte gjorde nåt helt enkelt. åh här sitter jag, 27år. lät mej inte trampas på, lät inte vem som helst kladda på en, jag skaffade mej mitt ett jobb åh får en jäkla fin lön varje månad, skaffade mej två härliga odågor till ungar åh ja vet hur det är att vara uppe hela nätterna åh vakna på morron åh fortsätta festa. jag har bilen jag drömde om, jag har fina vänner som jag delar många minnen med, lever med en kille jag är dökär i, har två underbara föräldrar, tre fantastiska syskon åh en drös med syskonbarn. men livet har bara börjat åh jag ska fortsätta leva mitt liv som jag vill. för jag vill inte sitta där som gammal åh ångra nåt eller ångra att jag inte gjorde nåt. 

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0