Blondin

Satt och kikade in lite klipp på YouTube :) Bla. blondinbellas vidiobloggar och hon är hur skön som helst! Ganska lik mej, haha :D Men så har jag ju Alicia Moore och Carolina Gynning som två stora "idoler" med ;)

Åkte till värmland igår, kom hem idag så tog Kenth över men jag ska upp imorrn bitti igen och åka till dalarna efter lite plåtbitar sen blire Östersund. Tror jag :s Man kan inte planera så mkt i den här branschen, men pengar rullar in iaf xD

Lina min sötis va här ikväll, vi skickade in en bild på henne och Brenin till klubbens hemsida edsbynsrk.se :)

Nu ska jag och Anton hoppa in i duschen, sen blire nog sängen, ska upp 5 imorrn :o Kyss gnatt allesammans
Brud med hjärna som kör bil med stjärna ;)

era kommentarer


"svärmor" skrev:

Men så fint d blev me stjärnan där inne i hytten! Hoppas den förgyller dina körningar. Ju mer julbelysning desto bättre!

2008-12-02 | 18:38:53
Jessika skrev:

Ja, det är mysigt. Satt i söndagskväll i värmlansdskogen med en äggmcka och drack oboy med min stjärna :)

2008-12-02 | 21:05:41
Jessika skrev:

Ja, det var så mysigt så :) Satt i söndagskväll med en äggmacka och drack oboy med min stjärna :)

2008-12-02 | 21:07:10

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0