if u lose me, u know

Jag är ledig idag och imorrn, för ovanlighetens skull. Så om Maria inte ska göra ngt på kvällen, vill jag gärna komma och hälsa på henne och ta en halv kopp glögg ;) Saknar henne så, förut var det jämt vi. Jag va till henne varje kväll och vi pratade om allt. Det är mkt som har förändrats sen dess men hon är en sann vän som kom för att stanna. Hjärtat mitt, som är en av grundarna till skalet .. ;p

Va till Flisan idag, borstade och gick en sväng. Tränat att stanna henne med rösten och inte låtit henne gå igen förns hon slappnat av och stått stilla. Då sätter jag igång henne med rösten igen och hon har blivit så duktig. Jag hoppas hon blir kvar, kommer sakna deh hästen när hon är borta, hon påminner så mkt om Krut <33 Hade jag haft pengar och framför allt tid hade jag köpt henne sen, hon kommer bli så fin.

Mamma och pappa va hit en sväng tidigare, de smakade mina lussekatter och drack kaffe :) Mysigt med besök och pappa berömde mitt julpynt, han tyckte jag var konstnärlig xD ;) Min pappa är så söt ;P <3

Nu ska jag och Anton ut och busa med bilen, medan det finns snö kvar :) Haha, ska träffa Lina sötnos med, kyss <3


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0