Jultider :)

Haft lite mkt att pyssla med under de senaste dagarna :) Julfirande i Alfta blev mys, god mat och paket. Sandrasmulan tyckte inte alls mina paket va så skojiga. Hon öppnade och sa "NEEEE" när hon såg att det var kläder :D Haha, leksakerna va mkt roligare och det kan jag väl hålla med om för hennes del. Hon fick massa leksaker, bla en gunghäst och en åkbil, det var väl i stort sätt det som va roligast enligt henne. Att åka bil och rida, och det håller jag också med henne om ;D Haha. Jag sa till Martin att jag skulle köpa en epa åt henne om 14 år. "Isf en 740" Haha visst, för bilbrud med en egen häst på gården känner jag på mej att hon kommer bli :)

Och billös som man är, är det rätt tråkigt när man inte kan ut och åka en ride när man vill, som man brukar :D Haha. Har iaf fått toyotan såld och den hämtas på lördag och jag hämtar min nya bil på lördag :) Kunde inte hålla mej så jag har redan beställt de nya baklyktorna ;) Men väntar med framlyktorna till jag hittar vanliga klarglas till ett bra pris, vill inte ha angeleyes. Får köpa lite nya lampor som piffar upp henne i frammen så länge :) Nu blir det spara hop till nya sommarsulor och några snygga fälgar till dom med ;p Typ asa zr2, svarta med polerad kant eller dotz daytona/brands hatch, svarta med polerad kant. Kankse lite dyrt, men jag ska spara :) Hittade en kille i ett forum som köpt sina svarta daytona begagnade för 800 dollar, utan däck.. :o

Anton hittade en sida med billiga kjolkit, men jag ska försöka låta bli att lägga ner så mkr pengar på bilen, fast det kommer nog blir svårt. Ska jag på med nya spoilers kan det bli svårt att få dem i lika färg som bilen eftersom den har orginallack som är dryga tio år. Kan ju hoppas isf att dom får till samma nyans för har inga planer på att lacka om bilen. Och om det skulle bli så ngn gång blir den grön, lika Skalet :) Haha.


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0