Strax jul

Vart i Katrineholm sen söndag, kört därifrån till Huddinge vardag. Kom hem igårkväll och då mysstädade jag med Anton, men han tvättade också ;p Kollade på Efterlyst och Insider sen la vi oss. Insider hade ett repotage om de hemlösa i Sthlms län, om hur de hade det och hur ders jul skulle bli. Jag mår dåligt av att se att inget händer, att ingen bryr sej. En äldre man åkte varje vecka dit med kaffe, choklad, nybakt bröd mm. Det är omtanke och varför kan inte deras komun göra lika?

Idag blir det staden med Malin, vi ska shoppa lite mums inför mellandagarna och lite julklappar. Har typ fem kvar att köpa så ska leta på idag och imorrn :) Åker och jobbar måndag och tisdag till veckan så hinner inte då. Vi som skulle fira jul med Kikki och Ulf på måndag. Men jag hade inget val. Åka till Gbg på söndag och komma hem på tisdag eller åka till Huddinge måndag och tisdag ..
Här står prinsen i Uppsala och glänser


Tillbackad i Katrineholm


Ska det vara tio så ska det :)

era kommentarer


Babe ;) skrev:

Mysigt <3 :)

2008-12-18 | 20:51:41
Jessika skrev:

Jaa ;D Älskar dej <3

2008-12-19 | 07:31:02
bloggadress/url: http://blondinii.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0