Vilan snart över.

Gud är vuxnas låtsaskompis.

Hade en trevlig kväll igår trots att jag svalt rivjärn och knaprade alvedon. Jag och Anton åkte till Picasso och käkad pizza med Malin och Anna sen for vi till Kristin och Lars en snabbis där Håkan och Modd var :) Kom på ett nytt namn åt Håkan, Lars höll på att skratta av stolen xD Jag kommer aldrig ihåg vad de kallar honom, det är iaf Florre Borre och jag trodde typ det var Murre Burre eller ngt och så frågade jag vart Murre var och Lars började asgarva. "Haha, Murre fan va kung :D " Så nu heter Håkan, Murre :P

Anton är och spelar gitarr med Svunt i Arbrå. Vi vaknade tolv igår och halv tolv idag :o Jäkla skönt att sova ut, märks att man är astrött, men snart är vilan över. Kännde mej lite halvpigg igår men så fort jag börjar göra ngn så märker jag att jag inte är frisk än, men det tror man jämt. Så igår tänkte jag ringa min kollega och säga att jag åker sj idag men sen pratade jag med mamma och hon sa att jag tänkte så bara för att jag är så ivrig och har så långsamt när ja gbara sitter hemme och lite så är det. Man tycker att man är piggare än vad man är så jobbar man och så tar förkylningen om. Men men, längtar iaf lite efter min lilla skitiga prins som jag inte sett på snart en vecka ): Usch, hoppas på en långkörning när jag går på nu i veckan :D

Nu är det iaf klart, Jennie köper Disa efter jul så nu blir hon en i familjen vår lilla snuttipluttsötisbaby :D <3
Diisa
Nu lägger jag mej i soffan och väntar på att min Fjant ska komma hem ;) <33
Älsk

era kommentarer


Lina skrev:

Haha.. vill du så kan ja :p

2008-11-18 | 11:38:10
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Anonym skrev:

Ja :D Vad behöver du för att fixa den då? Bilder och sånt skit?

2008-11-18 | 19:02:24

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0