nu dag, nya tag

jag kan då iaf andas normalt igen, känner inte att jag behöver bricanylen hela tiden så fort jag får en hostattack. men nu har jag väl lyckats hosta sönder revbenen till råga på allt ist, kan knappt ta ett andetag utan att det svider till som satan i högerbröst. känns även fast jag inte andas, så nu är det väl det nya problemet. mamma trodde det iaf, och det känns lite som det :o natten var helt ok, trotts att jag hostar men jag kan då andas igen och jag jämför ju allt med andnöden jag haft så det känns super. vaknade nog vid halv nio tiden och tog medicinerna. jag är ju så ljus och ljudkänslig, kanske för att jag är så trött då jag inte får sova riktigt om nätterna. så jag la mej i soffan och somnade om igen, vaknade strax före tolv :) ska hämta anton vid tre. han, hellsen och dk ska till lokalen och spela lite, jag ska stanna och lyssna om jag kan :p
hjälpte anton med lite läxor nyss, känns konstigt att skriva skolarbeten igen. men som jag säger åt honom, kämpa nu sista tiden alla som ska ta studenten, för sen när det är gjort slipper ni skiten och då är ni glad att ni inte gav upp. det är så många som inte tar det ansvaret, sen ångrar de sej. jag försöker då stötta anton till det bästa. jag tror inte att ngn tycker det är så kul med tjat, men ibland måste man det. och som alla säger är jag ju hans lilla hönsmamma :p <3

era kommentarer


Kycklingen skrev:

Hihi hönsmamma ;p <3

2009-04-22 | 20:42:33
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/
Kicki skrev:

D e en väldans tur att Anton har dig !!

2009-04-23 | 21:19:29
Frida skrev:

Jag håller med! En väldans tur :)

2009-04-23 | 22:11:54
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0