ösregn

jag tänkte rida mitt på dagen sen åka hem till mamma och pappa sen hem och mysa med anton och lite filmer ikväll, men blev inte riktigt så :) det började ösregna när jag åkte till stallet så jag åkte dit och satte på honom täcke sen åkte jag hem igen och kollade på film. sen åkte jag dit igen för det börjde regna mkt mer, så jag tänkte ta in honom men de va redan inne så jag åkte hem, igen :p och det blev ännu en film, så vid halv nio åkte jag till stallet för att rida och det gick bra ! :)
nyss vart ute på lite fotografering med lina :p nu blir det film, för tredje gången idag :) gnatt !

en bild jag tog tidigare idag :)

era kommentarer


Lina skrev:

Jaa precis.. :( Synd det, men vi måste ta och styra upp det något tag!!.. Som sagt, var otroligt längesen.. :/

2009-07-14 | 21:42:46
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/
Lina skrev:

Meeen ååååh. Haha, glömde bort att svara när du skicka innan bion :p jag sprang på stan då och orkade inte svara för tillfället, och sen glömde jag bort. :S Så det är lungt! :p haha

2009-07-16 | 15:10:26
bloggadress/url: http://linalinus.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0