flisbrud

börjar köra flis idag, mellan färila och vallvik. spännande med lastningen, kört lastare två ggr efter det att jag tog kortet för snart ett år sen :p när vi tränade i torsdags tiltade jag inte tillräckligt fort så det blev tvärnit i högen men jag lär mej :D brukar ta tio/femton minuter att lasta bil och släp, det tar det knappast för mej! ska bli kul att ta tid och se hur fort det går att komma ner i tio min för en annan :)
har slipat, spacklat och målat en list här hemma i köket. lite fuskslipat efter spacklingen och det syns men jag blev nöjd med färgen iaf, mkt fräschare :)
beställde nyss kromade blinkers till min lilla pärla. va meningen jag skulle beställa sänkning, men jag hittade bara fjädrar till 60/40, inga passande dämpare. kanske får kika på begagnat, men hur kul känns det ..
nu blir det frukost. ska väcka anton också, han har lite plugg som vantar :) <3

era kommentarer


Anton skrev:

Jag kommer sakna dig :') Hihi, hejdå baby, nu åker jag !! :) <3 Pusspuss!

2009-05-05 | 07:08:27
bloggadress/url: http://antonmetal.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0