regnig start

måndag bjuder på regn, men det är inte kallt iaf. beställde en adapter (?) nyss på mekonomen, hämtar ut den imorrn. 698 spänn tror jag den kostade, inte faligt dyrt det inte. så datorn får lite ström på jobbet :)
nu blir det maat, lax med potatismos och varma grönsaker :p sen åker jag och madde till arbrå och hopptränar trollet, blir lite räcken på mittlinjen bara :)

anton är på kurs, genom arbetsförmedlingen. så ikväll hade jag tänkt en bra film, lite god mat kanske, kanske lite godis ;) barnmorskan sa att jag skulle passa mej för det, eftersom jag redan är överviktig så ska jag kanske lyda ! det är ju tur jag dricker vatten och käkar äpplen om dagarna då iaf och inte gör som många andra lastbilsshaufförer. dricker cola, käkar chokladkakor och rastar utanför mc donnalds ;)

gör mej lite lugn att läsa andras bloggar och se deras magar. dom som har min stl på mage vid v17 +3, de fick då bara en iaf och de är rätt många :) såg två som hade mkt mindre, men då va de lite större normalt än mej, alltså mer överviktig så man såg inte så mkt. men jag är sååå nervös inför imorrn, vad är det för litet monster i magen ? :D och är det två eller är det som morfar tror, bara en pojk ? :p anton hoppas att morfar känner på sej rätt :)

era kommentarer


Frida skrev:

Jag tror också på EN pojke!

2009-10-26 | 22:01:42
bloggadress/url: http://fofroridoda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0