fyra månader

idag strax efter sex i morse blev hjärtegullet fyra månader ;)
under den senaste veckan har hon;
* lärt sej stå, riktigt :) nu "låser" hon knäna och står om man håller henne kring magen. det lärde hon sej faktiskt i fredags då hon och jag var på staden, det blåste lite och hon spände sej för att kika på de fladdrande löven ;P
* började med smakportioner igår (anton ville vara med första gången och se :)) hon tog det väl rätt okey, inte var det väl säkert alldeles för mumsigt men hon blev då inte så förvånad som vissa kan bli iaf.
* har även börjat med tillägg från fyra månader, dock verkar hon inte bli nöjd alls ändå. hon somnar vid sju tiden men småvankar och ska ha napp, ibland tom mat en gång till under kvällen sådär vid tio-elva tiden. det är lite därför jag tror att hon inte nöjer sej, så jag ska ringa bvc och höra vad man kan göra. om man ev kan blanda med ngt mer "mättande" eller vad hon nu tror det kan vara.

era kommentarer


micksan skrev:

Vet inte om det är något som hör till åldern, om det är någon utvecklingsfas eller, för Saga äter och somnar kring 21-22. Men vaknar igen och bökar och knölar. Som att det är någon som stör henne. Denna natt har hon gjort det klockan 3, 5 och efter det varje timme. Och ammat har hon gjort varje gång för att kunna somna om.

2010-08-16 | 08:34:42
bloggadress/url: http://micksan.org/lillalyckan
Marie - mamma till Tuva skrev:

Usch tänk så fort tiden går :D

2010-08-16 | 14:48:10
bloggadress/url: http://marieivarsson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0