mikaela vs mej

mikaela; efter 3 mån 5 dagar (21/7)
vikt: 6920 g
längd: 67.2 cm
huvudomfång: 41 cm

måtten från förra gången på mikaela stämde nog inte alls, för hon vägde mer då och hade större huvud, så jag om bvc sköterskan mätte nog inte så lika :) så hennes vikt osv räknas from nu.

jag; efter 3 mån 19 dagar (idag)
vikt: 93 kg (0)
höft: 109.5 cm (-1.5 cm)
midja: 112 cm (-10 cm)
lår: 61 cm (+2 cm)
biceps: 35 cm (+2 cm)
hals: 37.5 cm (0)

jag har alltså inte gått ner ngt, men minskat rätt bra kring midjan och höften sen sist, utan att ens ha gjort ngt åt det så jag är heeelt klart nöjd ! ökat i lår och biceps, det har nog med ridningen att göra :)
ska bli kul att se nästa månad, för nu har jag börjar ut och gått eller ja det är tid för det nu då det börjar bli svalare för mej om kvällarna ! gick en timme igår utan ngt som helst problem med andningen så nu kan jag sätta igång, då vädret tillåter :) skriver upp då jag gått och hur länge, blir mer peppande för mej då !
vikter osv ses igen om en månad ungefär :) ni ska allt få se ngn före/nu bild senare, då jag gått ner mera :)

era kommentarer


♥ mikaela skrev:

vad skönt att du minskar i mått, vikten behöver ju inte alltid gå neråt - men man kan ju minska i omfång. :)

Jo, tyvärr måste man ju typ ha ett jobb - och det duger ju i krig att jobba på TP ;) haha.

2010-08-04 | 18:47:57
bloggadress/url: http://ingamikaela.se
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

SV; Jag tror nog inte att det är dags för tänderna att riktigt komma upp ännu men däremot tandsprickning.. dom kan få besvär redan 3-4 månader innan dom riktiga tänderna kommer liksom, men sen så finns det dom som får tänder när dom är 3 månader också, hoppas bara för hennes (och lite min;) skull att det går över VÄLDIGT SNART! :)



Great work btw :D Själv vågar jag varken kolla på vågen eller mäta mig, det tar jag sen när jag köpt gymkortet och mina batningsdrycker, haha :)

2010-08-04 | 22:41:21
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/
sara - mamma till wilda skrev:

Jag har oxå ridit i mer än halva mitt liv. Tävlade dressyr på elit nivå på ponny. Nu har ja inte tid att lägga ner, men oj vad jag saknar

2010-08-05 | 08:08:52
bloggadress/url: http://saratilling.devote.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0