v26 :)<3

v26 idag då och för att göra er mer förvirrade så är det 26 fulla veckor och 0 dagar, alltså början på v27. så madde och ni andra som är gravida också förstår :) hihi

jag börjar längta lite efter att få börja på föräldrargruppen, för det kommer väl bli kul ? jag hoppas då det, och att man kanske får gå med några trevliga typer :)

började inte jag bädda vagnen igår kvart i tolv på natten då ? ;p sött blev det iaf, ska lägga dit lite fina nallar och sånt sen så det blir mys åt lillskrutt*n :)
är det inte konstigt att man är så nära barnet, bara några få cm men man kan inte göra ngt med den. varken sköta eller trösta. vad gör de där inne igentligen ? gråter, sover, äter eller vad ? :s
ja, snart är den ju ute så man får passa på att njuta av ensamheten så länge den varar, det kommer ju bli som caos i ens liv snart :) <3


era kommentarer


Madelene skrev:

hihi :)

ja det blir ju samma "resultat" vi uttrycker oss bara olika. Ja idag går jag också över :D Underbart!

2010-01-05 | 11:28:01
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene skrev:

Japp, jag har gått 25 fulla veckor och är alltså nu inne i v. 26 :) Ja man blir inte klok på alla dessa uträkningar! Därför är det bra att skriva 25+0 så får folk räkna som de vill! :)

2010-01-05 | 13:36:08
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
★ PUSSY SUGAR ★ skrev:

såg bild på bdb, jättefin! :D

som sagt har skrivit lite om föräldragruppen i bloggen och så skrev jag till dig på bdb :)



karin frågade om jag kände fler som skulle ha i april, sa att jag visste att du skulle ha så om det blir en grupp så kommer vi få gå tillsammans i den :)

2010-01-05 | 18:02:06
bloggadress/url: http://jfallqvist.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0