blå tåget och sadel

vaknat till liv efter en skön natts sömn :) nu ligger mikaela här brevid mej i soffan och hickar medan jag lyssnar på lite nyhemladdad musik. kände att mix inte rikrigt duger i bilen längre !
fått nys om en sadel här i bollnäs, ska hämta den senare och testa på peril ikväll då jag ska rida. den han har nu sitter perfekt på honom, omusklad. så nu då han har en massa fina muskler ligger den på här och där och det ser illa ut !
här är den gammla, som för övrigt är tillsalu :) 16" normal bom, köptes för ett år sen, nypris; 1400:-. nu 700:-


imorrn, ja då ska jag ut och jobba för första gången sen nyår :) fast den dagen har jag dåliga vibbar från, var till en bonde långt ovanför hudik i SPÖ/PISK/KRÄKsnöoväder ! man såg inte många meter framför bilen, och bilar var påväg att köra in i en, jag såg knappt vart på vägen jag befann mej.
imorrn är det iaf blå tågets tur att kånka omkring på mej, men jag har en känsla av att det bara kommer vara jag, stolen och ratten kvar efter dagens slut. tåget är så risigt nu, mot för då jag körde den för ett år sen. skrot nästa ..

era kommentarer


Madelene & Vincent skrev:

Men gud vad tråkigt! :( Jobbigt när ens vänner "försvinner" på det viset!

2010-06-17 | 16:57:20
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene & Vincent skrev:

nej gravida och andra föräldrar har mycket större förståelse!

nej man tycker ju inte att man ska behöva göra det, men samtidigt är vissa rädd att tränga sig på :/ Svårt sånt där!

2010-06-17 | 21:43:44
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0