missuppfatta mej rätt..

imorrn börjar festandet, ja inte för mej då som inte ska ta ngt alls i alkoholväg först lina fyller år i dec. det är iaf tänkt så ;) men till alla som ska ut och roa sej så önskar jag ett fint väder och att ni får det så kul för sj vet jag inte alls vad jag ska göra :) ska ut till vevlinge och höra på då min kära pappa spelar för dem på campingen vid fem iaf, sen på kvällen blir det ev mys här hemma med anton och om ngn ev. vill komma hit ? :)

tråkigt är det, att jag blivit som "bortglömd" sen jag fick mikaela :( det märks verkligen att man bor i en liten stad, där festa/inta alkohol är det som hägrar. vissa har jag knappt hört ngt från (annat än sms) sen min skatt kom. för hon är verkligen min skatt men jag tycker fortfarande jag är samma person. tydligt är det ju att det som får mej att leva, gör mej tråkig och DET gör mej ledsen. missuppfatta mej rätt, men jag känner mej bortglömd och känner att ord som "du är så underbar vän" osv inte hade den mening jag trodde då jag fick höra dem..

era kommentarer


Annika skrev:

Du vet att du är en bra vän jessika ! det är samma för mig, jag blev bortglömd när jag flyttade till ljusdal, och du verkar det som att folk bara skiter i att jag har flyttat hem. Jag gillar dig och älskar att umgås med dig :)

2010-06-25 | 09:38:04
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Madelene skrev:

det är fest här i vallsta :) jag blir ocksp nyker, så ni kan ju kika förbi om ni har tråkigt! :)

2010-06-25 | 16:01:58
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0