rengmys

inatt ngn gång började det regna och har gjort det sen dess, vilket är hur mysigt som helst om ni frågar mej ;) jag hade iaf planer på att åka och kika på min syster som tränar sin häst för ia idag men det blir nog bilpyssel i runemo med två jobbarkompisar ist.
har iaf haft en mysmorgon med mina två älsklingar, är så härligt att livet äntligen börjat och att ha en så underbar liten och alldeles egen varelse att gosa med <3

kollade på 16 and pregnant nyss och det får tankarna att rusa iväg.
idag handlade det om adoption och om hur killar bara tror de kan sticka sin väg mitt under graviditeten. som om det bara handlar om dem. mamman då ? tänk om hon känner i v20 att "nä, nu vill jag inte det här längre. nu lämnar jag barnet och pappan" hur dumt låter inte det och hur skulle folk reagera ? och vad är det då som gör det så OK att pappan sticker ? eller ok och ok, det är ju absolut inte ok men det är precis som om det är mer ok än att mamman gör det. och att det är precis som om pappan tror han har första tjing på att sticka, som om han tror det hela handlar on honom och att det är bara att vraka och välja först. "pappans" föräldrar borde skämmas och andra sidan kanske föräldrarna inte ens vet om barnet ? och hur DUMT låter inte det ?
jag menar, att bli föräldrar är det bästa som kan hända en och att bli mor/farförälder är väl då det näst bästa som ? så varför får det "pappan" (de borde inte få kalla sej för det) att tro att han kan döjla/ljuga om det för sina föräldrar.. nä nu ska jag inte låta det där få förstöra mitt goda humör, nu ska jag klä mej och åka till rumeno..


era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0