fredaag

jag har längtat efter denna helg, ska bli skönt att få ha anton hemma om dagarna nu då det är så nära men mest för sällskapets skull ;) plus att min bil ska bli låg och fin, och det är inte så långt kvar till man får byta till sommarskorna på na ;D

sov dåligt inatt :( ont i mina svullna fötter och knän, varmt som bara den, kissnödig och halsbränna. därför är det fruktansvärt skönt att få komma upp vid 7 tiden och käka ngt för att sedan lägga sej och slumra lite till, då man är helt ensam hemma och allt är lugnt och skönt.

ikväll blir det nog ngn film, god mat (marinerade kycklingbröst och klyftpotatis, (det och fläskfiké) har blivit vår standard fredagsmat känns det som :)

vart ut till hästen nyss också, det regnade lite smått och jag älskar ju regn (om ni inte redan visste). att vakna upp en sommardag med regn och åska, det är underbart. då öppnar jag alltandörren och somnar om igen ;) haha, gillar inte alls värme, men solen och ljumma sommarkvällar är helt underbara :p

gud vilken pladderplock dåligt inlägg, haha, hörs mer imorrn ! PUSS

era kommentarer


Jessica skrev:

Sv: ja så är det nog kan jag tänka mig :P

2010-03-19 | 14:49:17
bloggadress/url: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Jaqueline- Gravidast ever. skrev:

Haha fan vad skönt att veta att någon precis som jag sover pissigt och har halsbränna som tusan :P Även om jag vet hur jobbigt det är, så är det ju alltid skönt att veta att man inte är själv om det ;P Grattis till magen btw :)

2010-03-19 | 15:10:03
bloggadress/url: http://whitetrashdoll.blogg.se/
Madelene skrev:

Skoj! :)

2010-03-19 | 19:17:28
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Anonym skrev:

NEEEJ säg inte så :p haha...



BF den 16e maj.. så ett tag kvar :P

2010-03-19 | 23:34:26

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0