brio race :)

tog med dottern till barnenshus för att titta på lite sommarleksaker. kom hem med det, lite annat OCH EN NY VAGN :) en brio race - charcoal grey :b

era kommentarer


Rebecca skrev:

Hej =)



Måste bara säga KUL att Mickis har börjat på Sams dagis =) Hon är ju bara så otroligt skitsöt! :D

Tog ett tag innan det klickade för mig att det var ni :p Sen har jag inte fattat förens nu heller att det är ni som bor snett mitt emot oss :p



För övrigt så ser jag nu när jag har läst ikapp lite att lillan har eksem =( Usch. Jag lider verkligen med henne. Jag var likadan när jag var liten. Mamma har berättat att hon fick vadda bort lakanen från min hud på mornarna för att det fastnat i såren! Min största fasa under hela graviditeten var att Sam skulle ärva min allergi och eksemen, men än så länge (PEPPAR PEPPAR) har han bara torreksem som blossar upp lite då och då. Inte alls kul att vara liten och behöva dras med sån där skit. Men skönt är ju att det finns medicin som hjälper, även om det blir ett himla smörjande.



Hoppas allt är bra annars och att Mikaela trivs på dagis =)



Kram

2011-04-28 | 14:35:16
bloggadress/url: http://bekkiis.webblogg.se/
Therese skrev:

Är ni nöjd med vagnen? Funderar på en ny vi med, men svårt att hitta och bestämma sig :p

2011-04-28 | 21:30:31
bloggadress/url: http://thogstrom.blogg.se/
Therese skrev:

Är ni nöjd med vagnen? Funderar på en ny vi med, men svårt att hitta och bestämma sig :p

2011-04-28 | 21:31:40
bloggadress/url: http://thogstrom.blogg.se/
Madelene & Vincent skrev:

Vad fick ni ge för den? :)

Funderar på hur tusan vi ska göra med vagn nu när vi måste införskaffa en syskonvagn också..

Vet inte om man ska sälja den man har eller ha kvar den :/

2011-04-28 | 22:06:21
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0