ett år av enorm lycka <3

imorgon, tjugotre minuter över sex på morgonen var det precis ett år sen vår kära tös tog sina första andetag <3 det var en underbar känslan att få upp sitt perfekta barn i famnen, levande! att känna värmen från en pytteliten människa som faktiskt är av mitt kött och blod är helt ofattbart.
att hon en gång vart just en "hon", ngn vi inte viste det blekaste om. ngn som vi trodde var en lite tjej och som vi tidigt döpte till mickis. då hon väl kom var det lixom, "ja men vafan, det är klart det där är hon. precis så som hon ska se ut. vår dotter mikaela"
älskar att vara med tösen, hon är ett enormt yrväder som får min energi efter jobbiga veckor på jobbet att gå upp i topp igen. pratar och springer omkring i ett kör, står gärna och trampar på samma ställe i väntan på att komma på nya hyss ;P älskar mina gula öronpluttar som hon brukar komma och visa, då vi ser kutar hon och gömmer sej bakom soffkanten med huvudet nerkört i armstödet ;) aaaw, vår tjej <3

endast ngn minut gammal, iklädd fina sjukhuskläder ;)

nästan ett år senare "eeh, vart fan hamnade jag egentligen ;S"
behöver jag säga en gång till att jag älskar min tigerbebis? puss på dej, imorrn är det bara din dag hjärtat <3

era kommentarer


Madelene skrev:

Minns det som igår när vi satt och chattade på fb mitt i natten, båda med värkar :)

Galet att det redan är ett år sedan, stort grattis till sötaste Mikaela <3

2011-04-16 | 17:25:04
bloggadress/url: http://maddeluttten.blogg.se/
Therese skrev:

Stort grattis i efterskott till Mikaela! Hoppas hon hade en alldeles underbar första födelsedag, men det såg då så ut på bilderna :)

Kram från Tristan och Therese

2011-04-17 | 18:59:17
bloggadress/url: http://thogstrom.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0