helgen snart slut

helgen är snart över, bara det bästa kvar - söndagkväll = mys framför tv med ngt gott :) ridit en mkt snygg och lättsam pålle idag, tränat övergångar och samlade galoppen. red på jaktkandar, vilket är ngt skarpt men han blir otroligt fin bara man tar upp honom lite så han inte "viker ihop sej".


igår städade vi hela lägenheten :) var ut med alla mattor, dammade, dammsög och torkade golven. så idag tvättade vi så är det lite disk kvar :) jag och anton sov middag då mikaela sov, han sover fortfarande medan jag och bebis är vaken. hon vill ha min uppmärksamhet och är skitsur för jag sitter här, stänker man ner då är man inte kul längre utan då vill hon ner på golvet och leka sj ;) jag funderar på om jag ska väcka liv i karl sen åka och tvätta bilen som är hur skitig som helst ;O

era kommentarer


helen skrev:

Men fy, då var det säkert den som jag misstänkte eftersom det bara är den middagen som jag och J åt olika. Ryser, uscha! Dröjer nog innan jag köper där igen då!

2011-01-31 | 19:43:54
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0