ledig dag :)

bad mina fb vänner hålla tummarna om att jag skulle hinna med en ridtur idag efter jobbet och ngn höll visst lite för hårt -.- i morse hade jag ett sms på telefon om att lastbilen va trasig så ringde chefen vid sju och vart ledig idag då de inte skulle hinna laga. nemen, en hel dag ledigt + att vi är ledig på torsdag genom röddagen som är då :) HEHEHEEH, blir mkt rida i veckan :)

började morgon med att kika film, mio min mio men jag somnade efter halva så jag får kika resten ngn annan dag :) sen blev det en ridtur, käk, bad med minsta bebisen, kvällsvällingen åt henne och nu sover hon så ska slänga kull oss i soffan vi med och invänta sängdags :)

har köpt allt vad jag nu ska kunna tänkas behöva för att kunna rida i vinterns kyla och mörker ! ridtäckbyxor, fuskpolo (HAHAAHA, påminner mej om låg-mellanstadieåldern och lek i snögrottor :)) pannlampa *2 då de inte hade en som var tillräkligt bra sen fixade jag alla reflexer förra vintern; grimma, fodrat ridtäcke, till alla fyra ben, brösta och hjälm. och jacka har jag genom jobbet :) syns fint i mörkret och fryser inte i kylan ;b

era kommentarer


Elly- mamma till Leon skrev:

haha ja precis, bra o va tjej ibland. Kan ha både kill och tjejkläder. Får vänta tills jag får en dotter helt enkelt :D

2011-01-05 | 20:48:04
bloggadress/url: http://gravidnu.blogg.se/
Jessica 2 barnsmamma =) skrev:

Vilken himla tur du hade som vart ledig :)



sv: stora tjejen :) Hur var det i början för henne, alltså växte hon fort?

Oliver växer så fort!

Våran "lilla" kille var den 10 december 65cm lång och vägde 6700. Nu har han växt ur storlek 68 på bodysar så jag måste börja köpa storlek 74.

Han är ju bara 3 månader.

Hoppas det stannar av då man vill ha dom småa som bebisar så länge som möjligt :)

2011-01-06 | 10:29:09
bloggadress/url: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Terssan skrev:

Hehe ja tiden går ju så himla fort. Snart är det Mickis tur :) ja den lilla busen har matvägrat några dagar men nuså har det gått bra sen igår. Peppar peppar :)

2011-01-06 | 19:40:49
bloggadress/url: http://theresethureson.blogg.se/
Terssan skrev:

Hehe ja tiden går ju så himla fort. Snart är det Mickis tur :) ja den lilla busen har matvägrat några dagar men nuså har det gått bra sen igår. Peppar peppar :)

2011-01-06 | 19:41:10
bloggadress/url: http://theresethureson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0