lever och mår

här lever vi, mikaela har fått medicin mot sin klåda och imorrn ska hon och pappa anton till gävle för att kika på vad det kan vara för ngt. jag trodde på skabb först, men vi får som sagt se efter morgondagen ! och jag jobbar så mkt, så vi hörs igen i helgen då jag hoppas på att få träffa jennipher ;p låååång jobbdag med en tur bollnäs-färila-långshyttan-säter-gävle-HEEEM väntar imorrn, jag som tänkte rida ;S bara att glömma livet ! duschen nu ;D

och tristans mamma therese ! du har lösen till bloggen så kan inte svara eller kika den :O geeee hit lösen ;)

era kommentarer


Jenny - Mamma till Elliot skrev:

Jasså, bor ni på Bergsveden? Där tittade vi på först. :) Är ju super nära, hiih. Hyr ni eller köpt? :) Vi är ute mycket med vagnen, så det kanske vi gör. Annars får vi väl ta sällskap nåt tag. ;b

2011-01-19 | 20:15:45
bloggadress/url: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com
Therese skrev:

Hoppas det gått bra på sjukan med Mickis =)

Vet inte var jag ska skiva lösen, hittade ingen mail och kan inte maila dig på fejjan heller :P

2011-01-21 | 13:07:28
bloggadress/url: http://thogstrom.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0