söndagsmys

red imorse efter frukost och det var så mysigt så :) köpte med mej en pizza hem som jag och anton mumsade på medan mikaela försökte kraffsa i sej smulorna ;P så här har vi myst hela dagen, kollat på tv och gjort det som hon gillar vääääldigt mkt, jaga :) dvs hon kryper och vi kommer efter, alltså hon skrattar så himla mkt och det gör ju att vi tycker det är ännu mysigare ;)
nu till den dagliga disken (schemat funkar fortfarande ;D), sen soffmys för oss stora barn <3

pärlan min :)

era kommentarer


Elly- mamma till Leon skrev:

haha ja verkligen.

Så himla fin häst du har förresten, saknar att rida. Hade det som hobby när jag var yngre.

2011-01-24 | 10:44:51
bloggadress/url: http://gravidnu.blogg.se/
Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma skrev:

åh vad sugen ja blev på pizza nudå, men om två dagar så! :)

2011-01-25 | 14:31:25
bloggadress/url: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Jenny - Mamma till Elliot skrev:

Svar: Ja, vi har några favorit namn. ;) Men det är ju såå svårt tycker jag. Roligt, men svårt! ;b

Anton gick förbi här igår, eller om det var förrgår. Sen såg jag dig på Statiol idag, i din lilla pärla. :) Hiih.

2011-01-25 | 20:17:52
bloggadress/url: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0