tre grader, sol och söndag :)

min tur med sovmorgon i morse, skööönt de var då :) men jag klådde inte anton (som har sona sovmornar på lördagar), han sov till halv tolv ;p HEHHEHEHE. käkade frulle sen blev det en lång ridtur tsm med karin och vi pratade om ett jobb åt anton, wiho värsta bra och han älskar tanken kring det så jag hoppas för hans skull :p

nu jävlar är jag peppad att sätta igång peril, har ev fått en tjej som vill hjälpa mej rida honom också :) hoppas han faller henne i smaken, vi ska nog kanske ut på en tur nästa helg så hon får testa honom. han är ju för go killen min så det ska nog inte bli några problem :)

vart ut på en pulkatur med mikaela som nu sover, jag sitter här och anton gick ut för att träffa en kompis och slänga sopor. här hemma blir det lax ikväll, hade vart gott med potatis och romsås till det men jag hade inget hemma så blir mos ist OCH det är fan gött det å :)

era kommentarer


helen, mamma till Lea skrev:

Självklart ska man unna sig, jag och J delade på en pizza till middag idag. Vissa dagar känner man sig jättemotiverad med nya livet och vissa inte. håller mig fortfarande ifrån läsken vilket känns viktigt då jag varit så jäkla beroende. Tränar du något nu, har förstått att du jobbar hur mycket som helst nu. skönt att du trivs med ditt jobb <3 kram

2011-01-09 | 20:30:31
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/
helen, mamma till Lea skrev:

okej, låter som du får bra träning i jobbet ändå, betald träning till och med. haha. Jag provtränade på gymmet men fick genast ont i mina leder så det får bli många promenader istället. Så länge de är varmare än -5 så är det helt underbart att vara ute på långprommis. Då mår Ozzy bra med :) kram

2011-01-10 | 21:26:51
bloggadress/url: http://helenm.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0