mysmys

en vecka med kvällsjobb avklarad och åket är färdiglastad till måndag så det är bara att sticka ;P men just nu fläskar jag i soffan till dålig tv i väntan på crusing med lina i shamn ikväll :) åker puppa dit och hoppas på att träffa snygga vänner och se massa heta bilar ;)
har för övrigt kommit in i ngt helt sjukt, har ingen matlust alls och kilona bara virvlar iväg.. stess som fan, måste hitta tillbaka till jorden och inse vad verklighet är. inte rusa väg i allt jag gör, men lätt att det blir såhär om somrarna då mina intressen är som störst och nu har man ett barn att passa in också. men idag var hon med till jobbet, vi tvättade bilen och hon fick se en del lastbilar ;P mest gillade hon fläcktarna i taket av tvätthallen, dom var intressanta :) till hästen kan hon ju inte följa, vart ska hon sitta och vänta medan jag rider. hm :) passar på att rida om dagarna då hon sover middag ist sen åka och mysa med min bil eller andras bilar om kvällarna då hon somnat :P ett liv utan bilar är fan inget liv ;) puss och så länge bjuder jag på lite bilder ;*

väntar på lass i norrsundet ;)


mys att rida i lugnet efter ljusnan :)

era kommentarer


MalinKalin skrev:

Mysiga bilder med pållen :)

2011-05-22 | 18:48:47
bloggadress/url: http://malinkalin.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0