snart helg :)

i morse då jag klev upp vid fyra hörde jag hur det mullrade ute, åskade som satan och gissa vem som mös ;P kurr! väl på jobbet kom regnet och jag mös ännu mer ;b hela dagen har iofs vart mysig, haft bra flyt och inga såskoppar ivägen ;) nu har min minimänniska somnat, då hamnar man här dvs i soffan framför tv med datorn i knät :P min snyggaste anton är utepå och spelar, längtar lite till han kommer hem så man får kampa lite med han i sängen ;P längtar jag till helgen? yeah! fullproppad av bilar ju :) puss på er ;*

era kommentarer


Annika skrev:

Ska du till hudik sötjävel, isf ses vi där :) <3

2011-05-12 | 19:22:17
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0