en dag med bilar :)

synd på vädret som va liiiite väl kallt men vafan vart ju en känondag iaf :P klädde skitungen jag har till dotter, packa in oss i bästa 740in och drog till revyn (: mötte upp marcus och vi släpade oss omkring där bland allt folk, tog lite bilder och fulade oss bara :b när mickis sov drog vi ut till svaois som ställde dodgen sin, så blank åh fin så ^^ ikväll får man se om man blir bjuden på pizza av bästisarna ellerrrrrr ;) ska iaf lyxa till de med ett varmt bad tsm med mickis nu, för fryser så in i helvete :P åh bläääää, saknar min henkiie! <3 fett med kyss till han och en puss på er andra ;D

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0