helgen!

fredag: ah, tänkte ju ut på en mysig ridtur på peril men njaava.. red en jävligt galen sån innan jag drog med emma upp till järvsöskogarna där de vart mat och prat med roligt folk :P skulle dra hem sen men vart ngt varv med nån m5 raggare sen rasta vi 32an innan läggdags (:

lördag: mammis och pappis bjöd på påskmiddag, vilken va jävligt gott för en som knappt käkat mer än rostat bröd och druckit buljong i över två veckor ;)
på kvällen efter att ha sovit nån timme satte jag mej i golfen och drog till gävle för att va med älskling och träffa dom andra bra :D var på ett par festen sen hem och kolla film och myste :)

söndag: myyyysdag med en del filmer och fläskmat ^^ sen kom mina fina bästaste favoritpojkar och hälsa på oss, fyfan vad jag saknar dom emellanåt! va hem till syrran hans och rickard på kvällen, kolla bb och snacka skiiit :) snixigt!

måndag: riktig slappdag, ännu mer film och mys innan vi drog till min lilla claris och tobias en sväng :) och efter vi vart där köpte vi pizza, chips och dipp :P kolla en film sen åkte jag hem :) så vart ett par nätter i bäjbies famn åh fyfan vad jag älskar den killen! så himla fin att bara ligga och se på, blir varm i hela kroppen då jag tänker att han är min. vad vore jag utan han och mikaela <3

nu ligger minihjärtat och sover, jag ska göra en rostad macka sen bädda ner mej i soffan och snegla på tvn till jag däckar :P ledig imorrn sen äre bara två dagar kvar till helg som jag inte har ngn aning om vad den har att erbjuda (: motorrevyn kanske annars ska jag lura upp henke så jag får mysa lite men lär va svårt så hemmakär som han är ;)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0