om mej för mej

blir ett riktigt trökinlägg så läs inte om ni inte vill veta hur jag tänker just nu, sen kommer ni inte fatta iaf och jag kommer inte svara på nå frågor (:
ibland är man för dum för att inse att de man har är bra, samtidigt som man inte inser vad man hade först man mist det. bra eller dåligt, vilket som .. allt är så viktigt i början, allt man får höra och är med om. att lära känna varandra är inte så svårt egentligen, men att släppa in ngn som man inte känner kan vara jobbigt. det blir inte lättare att lita på ngn om folk ska lägga sej i, man vill väl lära känna ngn sj inte genom andra. önskar jag hade en av/på knapp när det gäller sånt, tänk att pausa allt runt om vissa stunder. få ha det där helt för sej sj. kan tycka det är lätt att lita på mej sj, men tvivlar ändå när ingen ser på.

skönt att skriva av sej, nu ska jag leta sängen så jag orkar upp och ratta gripen imorrn!

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0