HEEHEHHE ;D

förutom att jag är typ sjukt jävla kär, vilket inte känns heeeelt fel såhär innan våren (^^) så kikar jag på bb :O DET trodde jag inte, brukar inte kolla på de :P men ja, har man tråkigt när liten lagt sej och är ensam så har man ^^ eftersom jag vart ledig idag har jag och min lilla jäntunge vart tsm och myst, jorå hon har faktiskt kunnat sitta stilla fåtal ggr under täcket med mej i soffan ;) sen på em efter lunchluren var vi ute, så jävla skönt att ta på sej vårjackan ist för tjocka vinterpälsen :P



mmh, våren vare ja.. känns inte allt för långt till den nu :D i slutet av mars eller april ställs r32 an på ;D och den 28 april är första träffen, i sthlm! läs mer här och karavan med massa bilar kommer gå mellan svall via hudik-shamn-gävle och uppsala!


era kommentarer


Erika skrev:

Kommer blir grymt! :) hoppas på mycket folk i karavanen ner ! :)

2012-03-15 | 11:07:49
bloggadress/url: http://www.nattstad.se/Erikabygren

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0