en perfekt onsdag (:

haft min mammi, sandra och syrran här idag (: blivit lek med barnen sen har jag fan hunne städa med, high five på mej ;D mickis sover än, snart inne på tredje timmen.. sj sitter i soffan med en av mysfiltarna och kikar på tv med datorn i knät (: hade inte tänkt gjort ngt alls idag men jag har fan fått värsta energin, kan det vara för att en tjej hört av sej på hästen min kanske ?! :D
jaaaa, äntligen en som verkar vara lite som mej, ngn som vågar och inte tycker han är konstig :) kör ner honom till västerås i helgen, så hjälp mej hålla tummarna att hon gillar honom och att jag åker hem med tom transport :)
fast nu äre ju så att jag är väl inte glad för själva grejjen så, utan mest för att han äntligen får komma till ngn som har tid. skulle jag bott i hus med stall skulle jag inte sålt honom! så nöjd som jag är med honom alltså .. men samvetet att jag aldrig tar mej tiden längre, gör ont i mej. att jobbet, bilarna och sjklart mickis tar upp min tid.. jag har ju syster som har häst, som jag mer än gärna får hjälpa till med :) kika videon i nästa inlägg så får ni se hennes stjärna ;)

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0