fredagssjuk

vem fan kom på astman? och vem fan kom på att man skulle få det dubbelt värre när man är förkyld.. knarkar mediciner och är helt skakis så tacka astman för det så är jag hemma från jobb idag, jävla skit! det har jag verkligen ingen lust med men livet är hårt ..
och glädjen för att äntligen hittat en tjej som ville ha min häst kan jag då spola ner i toaletten, för till västerås åker han inte! fick ett sms sent igårkväll när jag låg och spydde (mmh frescccccht) "***** ********** säljer alla sina djur och behandlar dom väldigt illa" och halvtimmen efter skickade den smarta västeråsbruden sms sj och skrev att hon hittat en annan häst.. joo tack för den ditt as, fatta man ju att du inte va lika tuff som mej på riktigt. en fegis som plågar djur och säljer dem vidare sen.. idiot.. skrev föresten sms till henne också, fick ett väldigt oskyldigt svar tillbaka. uuuuh, orka med sånnadär människor.

nu blir det sova, verkar äntligen som om hostan gett med sej lite. fick även efterlängtad massage igår, taaaack ;D

era kommentarer



kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0