ny header och ny vecka :)

äntligen är min bästa och älskade mikaela hos mej igen :D nu har vi en vecka med bus framför oss och det ska komma mer snö så kan nog bli pulkarace och typ ett besök hos bambi och savve ;) ska även tvinga med hotmama och hennes ungar ut på knas nån dag :b

dessa två dagar har vart lite halvt som halvt depp, är det årstiden? vädret? pengar? aah, jag vettefan de men nere har jag vart iaf och blir inte ens glad av tanken på att det är mindre än fyra månader till jag får ta ut R32 an  för sommaren, nylackad och uppputsad :) inte av fina sms eller samtal heller för den delen.. skiter i allt när jag blir sådär, vill knappt gå utanför dörrn, nästan så det inte ens är kul att köra grip.. då äre fan pissilla men nuså verkar det börja ordna upp sej :)
har en renbäddad säng som väntar på mej :P ska även ringa lite, men kolla till och pussa på mickis först :)

och taack min fina lina för nya headern, även hon som fixat designen och den är jag så nöjd med så den blir kvar ett tag till :)

era kommentarer


annika skrev:

<3 vi måste ses snart snutt !

2012-01-17 | 22:02:09
bloggadress/url: http://annikastromberg.blogg.se/
Jenny skrev:

Kanon fin header!!! :)



Men mupp!! Trök på homama, och det var ju JAG?! What?! Du är för goooo! ;)

Det ser vi framemot!! :D



Usch, jobbigt när man blir sådär! Har också såna perioder. Jag ser verkligen SVART.

Fy. Men hoppas du rycker upp dig snart snyggo!

2012-01-17 | 22:11:33
bloggadress/url: http://margotjennylovisafrank.blogspot.com

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0