tacomys :)

lagom lugn fredag, astman avtog till lunch och jag kunde uträtta lite saker. som att åka ut till hästen och leta skon han tappat, då hovis kommer till veckan. hittade den! grym sådär jag ;) sen blev det bolaget åt johan, vidare dit och hälsa på han, millan, angi och didrik :D fyfan så jävla söt alltså, riktig goprins ;D
vart ju lite sladdsugen på hemvägen så lekte lite med volvon, alltid retar det ngn ;P får man inte arga sms om att man har bråttom kollar folk surt på en ;)
blev tacomys med dottern ikväll sen disk innan jag la mej i badet för lite ompyssling av håret, som millan klippte av idag ): alltså, jag sa åt na att göra de :p tussen på golvet blev inte stor, men håret vart fan två dm kortare känns de som! men jaaja :P





era kommentarer


Anonym skrev:

Jag lär bara be om ursäkt för hur jag hållt på, kärlek gör en patetisk. Även fast han är ännu mer.



Tycker synd om dig, och du kommer förmodligen märka med tiden vem han egentligen är. Han är konflikt rädd, så han snackar skit om alla för att vara på dens sida som säger nåt.

Jag har hört så mycket skit om alla er. Emma Hedlund röppa dig, ja i stort sätt alla. Utom Marcus.

Men nu får det räcka, jag tänker inte låta mig hållas av han längre.



Jag vet inte hur jag ska be om ursäkt, men jag säger jag är ledsen för allt jag sagt inte om han, men om dig.



Anna.

2012-01-21 | 19:47:34

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

din kommentar:

Trackback
Min profilbild
jessika harrysson
är en lagom fet 25 årig morsa som är förlovad och bor i hus med världens bästa pojkvän och dotter. är typ världens mest sinnesförvirrade, tankspridda och oseriösaste brud. rätt jävla duktig på att både skämma ut och bjuda på mej sj! kör lastbil gör jag åh, trivs som fan bakom ratten i min flisscania! OCH älskar min bil, en blå golf 4a R32! kan vara töntigt petig med den enligt alla andra, men är man kär så är man ;) dom som betyder absolut mest här i livet är emil och mickis, mina jävligt bra vänner och givetvis bästa familjen som består av tre storasystrar, en söt mamma och en pappa som är nästan lika snygg som mej :p HÖRS HEJ!
RSS 2.0